08 / HEBT U EEN KLACHT
PROTECT wil dat je tevreden bent over haar diensten en verzekeringsproducten. Indien dit niet zo is, horen we dit graag van je.
Indien je een klacht zou hebben over je verzekeringsproduct of ontevreden bent over de dienstverlening van PROTECT, neem dan contact met ons op via:
n.v. PROTECT
T.a.v. Klachtenmanagement
Jestsesteenweg 221
1080 Brussel
kov@protect.be
tel. : +32 (0)2 412 39 01
Vermeld bij je klacht steeds de gegevens van je polis(sen) en aanvullende informatie die nuttig kan zijn voor het behandelen van je klacht.
PROTECT onderschreef de sectorale gedragsregels inzake klachtenmanagement.
Het Klachtenmanagement team van PROTECT zal je klacht onderzoeken en ernaar streven om je binnen de twee weken een antwoord te geven. Een definitief antwoord ontvang je maximum binnen de termijn van één maand. De persoonsgegevens die je ons in het kader van je klacht bezorgt, worden verwerkt conform de privacyverklaring van PROTECT .
Indien je vooralsnog niet tevreden zou zijn met ons antwoord, kan je je richten tot een onpartijdige externe ombudsman:
Ombudsman van de Verzekeringen
De Meeûssquare 35
1000 Brussel
tel: +32(0)2 547 58 71
website: www.ombudsman.insurance.be
e-mail: info@ombudsman-insurance.be
Klachtendienst FSMA
Congresstraat 12-14
1000 Brussel
tel: +32(0)2 220 52 11